חדשים באתר
שאלות ותשובות
התנהגות לא נאותה
ש:
מה ניתן לעשות אם משתש/ת דיבר/ה אליי בצורה לא נאותה?
ת:
במידה וחווית הטרדה, איומים, גידופים וכו', אנא שלח/י מייל למנהלי האתר דרך "צור קשר" או במייל [email protected] על למנת לבדוק את הנושא.
ש:
מה ניתן לעשות בזמן שמנהלי האתר בודקים את הנושא?
ת:
אנו עובדים קשה על מנת לשמור על התנהגות נאותה באתר, ומנסים לענות על כל הבקשות. בניתיים, תוכלו לחסום את המשתמש/ת ולמשיך לגלוש באתר
חיפוש
ש:
מהם חברים גולשים כעת?
ת:
חברים שנמצאים כרגע באתר יחד איתכם.
ש:
מהו חיפוש מהיר?
ת:
חיפוש מהיר הינו כלי המאפשר לכם לבצע חיפוש על פי חלק מהפרמטרים שמילאתם בזמן ההרשמה, לא כולם, על מנת להציג חברים באתר.
ש:
מהם העדפות החיפוש?
ת:
העדפות החיפוש הינו כלי המאפשר לך להגדיר את מי אתם מחפשים ברמת הפירוט הגבוהה ביותר.
כאשר תסיימו להגדיר את מי את מחפשים, הגדרות אלה ישמרו ובכל לחיצה על התאמות, תופענה תוצאות בהתאם לחיפוש שהגדרת.
בכל שלב תוכלו לחזור להעדפות החיפוש ולשנות את ההגדרות.
כאשר תסיימו להגדיר את מי את מחפשים, הגדרות אלה ישמרו ובכל לחיצה על התאמות, תופענה תוצאות בהתאם לחיפוש שהגדרת.
בכל שלב תוכלו לחזור להעדפות החיפוש ולשנות את ההגדרות.
ש:
מהם התאמות?
ת:
ההתאמות הינן תוצאות חיפוש המוצגות על פי הקריטריונים שהגדרת בהעדפות החיפוש.
כללי
ש:
מה זה חוסם פופ אפים?
ת:
זוהי תוכנה שחוסמת חלונות קופצים. על מנת להשתמש באתר ריצדייט, יש לנטרל אותה. מומלץ להעזר בתמיכת האינטרנט שלך לביצוע זאת, או להכנס בדפדפן שלך:
tools==>popup blocker==>turn off...
tools==>popup blocker==>turn off...
ש:
למי מתאים האתר?
ת:
האתר מתאים לכל אשה וגבר בעל אמצעים אשר מחפשים קשר מכל סוג שהוא.
ש:
מדוע כאשר מנסים לשוחח עם משתמש/ת שנמצא/ת און ליין מקבלים הודעה על אי זמינות?
ת:
לרוב בעמודים היותר מתקדמים מצויים אנשים שהשאירו את המחשב שלהם באתר (קרי און ליין) אבל הם עצמם לא ליד המחשב (קרי לא זמינים לצ'אט).
נסו לשוחח עם המצויים בעמודים הראשונים.
נסו לשוחח עם המצויים בעמודים הראשונים.
ניהול חשבון
ש:
כיצד מוחקים חשבון?
ת:
לא ניתן למחוק חשבון.
יש להקפיא את החשבון דרך מדור ניהול חשבון.
לאחר תקופה של הקפאה המערכת מסירה אוטומטית את החשבונות הלא פעילים שבאתר.
שימו לב: כל כניסה מחודשת לאתר, מפעילה את החשבון מחדש כך שאם הקפאתם את החשבון ואתם מעוניינים שהוא ישאר לא פעיל ולבסוף ימחק, אין להכנס לאתר.
יש להקפיא את החשבון דרך מדור ניהול חשבון.
לאחר תקופה של הקפאה המערכת מסירה אוטומטית את החשבונות הלא פעילים שבאתר.
שימו לב: כל כניסה מחודשת לאתר, מפעילה את החשבון מחדש כך שאם הקפאתם את החשבון ואתם מעוניינים שהוא ישאר לא פעיל ולבסוף ימחק, אין להכנס לאתר.
ש:
מדוע תמונות לא מאושרות?
ת:
תמונות לא מאושרות מהסיבות הבאות:
1. תמונות מזוייפות שהורדו מאתרים אחרים.
2. תמונות שאינן של המשתמש כגון: תמונות נוף, חפצים וכו'.
3. תמונות חשופות, תמונות בבגדים תחתונים ו/או כל תמונה שמשדרת משהו לא הגון שלא מתאים לאתר הכרויות רגיל, יוסרו.
1. תמונות מזוייפות שהורדו מאתרים אחרים.
2. תמונות שאינן של המשתמש כגון: תמונות נוף, חפצים וכו'.
3. תמונות חשופות, תמונות בבגדים תחתונים ו/או כל תמונה שמשדרת משהו לא הגון שלא מתאים לאתר הכרויות רגיל, יוסרו.
ש:
מדוע מופיעים בכרטיס שלי כפתורי עריכת פרופיל ועריכת תמונות?
ת:
כפתורי עריכת תמונות ופרופיל מופיעים בכרטיס מטעמי נוחות בלבד.
ניתן לערוך את פרטי האישיים גם דרך ניהול חשבון.
ניתן לערוך את פרטי האישיים גם דרך ניהול חשבון.
תיבת הודעות
ש:
כיצד חוסמים משתמש מלפנות אלי?
ת:
כאשר פותחים הודעה ממשתמש יש אפשרות בשם "צירוף לרשימה השחורה". צירוף משתמש לרשימה השחורה לא תאפשר לו/ה לשלוח הודעות נוספות.
ש:
איך ניתן למחוק הודעות מתיבת הודעות שנמחקו?
ת:
לא ניתן למחוק הודעות מתיבה זו.
תיבה זו משמשת לצורך גיבוי, והמערכת מוחקת אוט' הודעות ישנות מ 90 יום.
תיבה זו משמשת לצורך גיבוי, והמערכת מוחקת אוט' הודעות ישנות מ 90 יום.